1. Świeże owoce: melon, grapefruit, pomarańcze, banany, ananas lub inne owoce, które lubisz. Owoce mogą stanowić całe twoje śniadanie lub tylko jego początek.
  2. Gorąca kasza — do wyboru: staromodna owsianka, owies łuszczony lub inna gorąca kasza. Najlepsza byłaby gotowana, ale może być również wersja błyskawiczna. Jeżeli lubisz, posyp ją cynamonem, albo spróbuj z truskawkami, rodzynkami lub innymi świeżymi owocami. Nie używaj mleka.
  3. Grzanka z chleba pełnoziarnistego. Jedz bez dodatków, lub posyp cynamonem albo posmaruj dżemem. Nie używaj masła, margaryny czy sera śmietankowego.
  4. Kasza na zimno z mlekiem sojowym. Wybierz pełnoziarnistą kaszę. Mleko sojowe nie tylko nie zawiera tłuszczu zwierzęcego, ale również jest wolne od cholesterolu i laktozy, znajdujących się w nabiale. Używaj tylko niskotłuszczowego mleka sojowego (mleko sojowe można otrzymać w sklepie ze zdrową żywnością lub w niektórych sklepach spożywczych obok skondensowanego mleka).
  5. Ciemna fasola na grzance. To latynoamerykańskie śniadanie wydaje się niezwykłe, ale może stać się popularne po obu stronach oceanu. Wysyp puszkę ciemnej fasoli do rondla i podgrzej. Nałóż fasolę na grzankę i posmaruj musztardą z Dijon. Puszka fasoli wystarcza na dwie duże porcje.
  6. Groszek. Otwórz puszkę z groszkiem i wypłucz go. Moesz zjeść sam groszek lub polany niskotłuszczowym sosem. Jedna puszka wystarcza na dwie porcje. (Jeżeli jesteś podobny do mnie, będziesz zaskoczony, zobaczywszy dwie ostatnie pozycje. Ale spróbuj! To pyszne!)