31 marca 2020 Marysia Zdrowy styl życia

Jak zmotywować się do ćwiczeń na siłowni?

Dobra forma fizyczna to podstawa, coraz więcej osób pragnie być w formie, zachować szczupłą sylwetkę, zapracować na mięśnie. Do tego konieczne są ćwiczenia fizyczne i są one na pewno dobrym sposobem, aby wyglądać świetnie i czuć się doskonale. Na siłowni można korzystać z wielu urządzeń: z bieżni, rowerka, z wyciskania. Monotonii na takich ćwiczeniach nie ma, jest wiele możliwości oraz mnóstwo urządzeń. Niejedna osoba pragnie ćwiczyć i dbać o dobrą formę. Oby tylko motywacji i

[Czytaj dalej]

16 marca 2020 Marysia Zdrowe odżywianie

Czy dania z indyka są zdrowsze od tych z kurczaka?

Wiele osób rezygnuje z mięsa kurzego na rzecz indyka. Indyka możemy przygotować na wiele różnych sposobów, dodatkowo wyróżnia się lekką konsystencją oraz delikatnym smakiem. Dodatkowo mięso indycze to świetne rozwiązanie dla dzieci, kobiet w ciąży, osób w podeszłym wieku oraz alergików. Mięso z indyka – właściwości Mięso indycze cechuje się bardzo wysokimi wartościami odżywczymi. Jest źródłem m.in. niacyny (jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania mózgu), witaminy B12 i B6 (niedobór może powodować mniejszą efektywność diety odchudzającej),

[Czytaj dalej]

29 lutego 2020 Marysia Przepisy kulinarne

Przepis na owsiankę, która da Ci siłę na cały dzień!

Płatki owsiane – właściwości To, że płatki owsiane są skarbnicą dobrych wartości odżywczych ludzie wiedzą już od dawna. Pierwsze wzmianki o uprawie owiesu pochodzą nawet z epoki brązu, a w średniowieczu owsianka była jednym z podstawowych produktów spożywczych. Co szczególnie ważne, w porównaniu z innymi rodzajami płatków, owsiane wyróżniają się wyższą wartością energetyczną. Podobnie jest, jeśli porównamy wartości odżywcze, które są nawet 3 razy bardziej bogate. Na uwagę zasługuje np. aż 35% kwasu oleinowego, czyli

[Czytaj dalej]

14 lutego 2020 Marysia Zdrowy styl życia

W jaki sposób codzienne spacery wpływają na nasze zdrowie?

W walce o zdrowie i właściwy tryb życia warto rozpatrywać różne formy aktywności, które pomogą w odpowiednim dbaniu o ciało. Forma ruchu jaką są spacery zapewniają bezinwazyjną i zrównoważoną okazję do spalania energii, a także kontaktu ze świeżym powietrzem. Spacer – kalorie spalone w przyjemny sposób! Spacer w odpowiednim tempie może przerodzić się w pełnoprawny trening zapewniający nam odpowiedni poziom wysiłku do spalania niechcianych kalorii. Już marsz na poziomie 6 kilometrów na godzinę jest w

[Czytaj dalej]

";